joi, 14 februarie 2013

CONVERSATIE CU JEFFREY STEPAKOFF

        O conversatie cu Jeffrey Stepakoff
       
                         Sa incepem cu educatia.Conform biografiei de pe site-ul dvs.web,in ziua in care v-ati luat diploma de la Carnegie Mellon,ati plecat la Hollywood ca sa incepeti sa scrieti pentru film si televiziune.

        Sfarsitul anilor '80 si anii '90 au fost ani remarcabili pentru televiziune.Erau o gramada de companii independente de productie vizionare,care faceau programe cu adevarat interesante.Era nevoie de scriitori.Cand eram aproape de absolvire,o mostra de scenariu scrisa de mine a starnit entuziasmul unor agenti de top si mi-am zis ca in loc sa ma duc la New York sa scriu teatru,mai bine plec in Vest.

                          Ati fost unul dintre cei peste douazeci de scenaristi care apareau pe genericul filmului Disney Tarzan.Cum functioneaza asta?

         Eu eram scenaristul numarul doi la Tarzan.Cred ca erau aproape cincisprezece scriitori si echipe in acest proiect.Mi s-a dat un scenariu complet si mi s-a cerut sa-l restructurez si sa-l rescriu.Mi-a luat un an de zile,mai intai refacand filmul impreuna cu regizorii si sefii de echipe,apoi scriind scenele impreuna cu creatorii de desene,care am putea spune ca sunt actorii filmului animat,caci ei insufla viata personajelor.Aparitia pe generic este decizia studioului.Se intampla sa muncesti imens la un film si sa nu apari pe generic.Asta imi place atat de mult la literatura;cand oamenii imi citesc cartile,citesc numai munca mea.Pe de alta parte,nu poti arata cu degetul spre nimeni daca ceva nu merge.Dar e minunat.Ai sansa de a face totul cum trebuie,asa cum vezi si auzi tu lucrurile.E minunat.

                         











Etichete : Hollywood , scenariu , New York , teatru , Tarzan ,film , generic ,Disney , desene , literatura ,televiziune , carti
Adresa URL : http://treicaifrumosi.blogspot.ro/2013/02/conversatie-cu-jeffrey-stepakoff.html

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Stiai ca ?

Stiai ca eruptia unui vulcan s-a auzit in Australia ?

Articole importante pe acest blog !

Poti descoperii multe pe acest blog . Daca ti-a placut ce ai gasit aici da-ne un like pe faccebook !

Postări populare